niedziela, 24 sierpnia 2014

Trądzik mnie nie dotyczy

Hej!
Daawno już mnie tu nie było, ale wreszcie postanowiłam dodać post :)
Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć i doradzić jak zawalczyć z trądzikiem.

Ogólnie zdaję sobie sprawę, że nie wszystkich może stać na kupowanie wielu specyfików, dlatego ja postawiłam na jedną firmę:

.
.
.
.

Jest to Polska, dosyć tania firma, z naprawdę dobrymi kosmetykami.
Ziaja wydała kolekcję kosmetyków dla młodzieży Nuno i ja używałam niektóre z nich i nie tylko, więc przedstawię Wam teraz co i kiedy używałam :)

 RANO:
1. Peeling złuszczający - Under Twenty (jedyny produkt nie z Ziaji :p)


2. Tonik antybakteryjny - Ziaja

  

 
 3. Krem BB - Ziaja



 WIECZOREM:
 1. Peeling złuszczający - Under Twenty


2. Tonik antybakteryjny - Ziaja


 3. Krem antybakteryjny - Ziaja


4. Żel punktowy - Ziaja

 


Dodatkowo 2 razy w tygodniu nakładam maseczkę z zielonej glinki.


 Cena tych wszystkich kosmetyków, wynosi 56,79 zł. Pamiętajcie, że nie musicie używać tych wszystkich produktów. To jest tylko moja propozycja, która była skuteczna na mojej twarzy. Chciałam podkreślić, że nie współpracuję z tą firmą i nie płacą mi za jej reklamowanie, po prostu lubię ich produkty. Powodzenia! :)

*Polecam wejść na bloga http://naszswiatmojezdanie.blogspot.com

3 komentarze:

  1. Też używam toniku i żelu do mycia twarzy ziaja nuno i jestem bardzo zadowolona. Natomiast krem BB mam od Under Twenty i też nie mam zastrzeżeń.

    http://wiecznybrakczasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog, zapraszam do mnie :)
    http://bayoletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń